شب اول 

  • 1 -   صلی الله علیک یا اباعبدالله - زمینه / محسن توکلیان         دانلود
  • 2 -   ای ذکر آشنا ریحانه النبی - شور / محسن توکلیان             دانلود
  • 3 -   دیدن عکس های کربلا میبره قلبمو - شور / محسن توکلیان دانلود
  • 4 -   مادر یه وقتایی چرا مضطرب و بی تاب میشوید - سنگین / محسن توکلیان دانلود
  • 5 -   به دل شعله ورم سایه مادر افتاد - واحد / محسن توکلیان       دانلود
  • 6 -   ای دین من، دنیای من حسین ، واحد / محسن توکلیان         دانلود
  • 7 -   حسین وای حسین - واحد / محسن توکلیان                        دانلود
  • 8 -   دیگه هجر حرم برده قرارم حسین - شور / محسن توکلیان دانلود

 

 


 

 

شب دوم

 

1 -   ای وای علی علی - زمینه / محسن توکلیان          دانلود  

2 -   صلی الله علی الباکین علی الحسین - شور / محسن توکلیان     دانلود

3 - باورم نمی شه نوکرم ، عبد بچه های حیدرم - شور / محسن توکلیان   دانلود

4 - علی اکبرم علی ، تموم حاصل حسین - سنگین / محسن توکلیان    دانلود  

5 - اباعبدالله حسین ثارالله - شور / محسن توکلیان    دانلود

6- بسم الله بگو برو کربلا - شور / محسن توکلیان     دانلود

7- علی ولی الله علی اسدالله - شور / محسن توکلیان دانلود  

8 -   مدح امیرالمومنین علیه السلام / محسن توکلیان   

دانلود

 

 


شب چهارم 

   

  • 1 -   لای لای علی علی - زمینه / محسن توکلیان    دانلود
  • 2 -   بهترین امیر دلم پای عشق شما اسیر - شور / محسن توکلیان     دانلود
  • 3 -   شب هایی که روضه شما هستم - شور / محسن توکلیان       دانلود
  • 4 -   ماهی بی آب رباب - سنگین / محسن توکلیان          دانلود
  • 5 -   بگو یاحسین بمون با حسین - واحد / محسن توکلیان        دانلود
  • 6 -   به نامی حیدر شروع شده کارم - واحد / محسن توکلیان    دانلود
  • 7 -   کربلایی میشم به مدد زهرا - تک / محسن توکلیان     دانلود
  • 8 -   به خونه دلم صفا بده - شور / محسن توکلیان    دانلود
  • 9 -   بارون اشک چشمام آب فراطه - شور / محسن توکلیان      دانلود
  • 10 -   بند دل من گروه خورد به نخ عزات - شور / محسن توکلیا        دانلود
  • 11 -   مدح امیرالمومنین علیه السلام / محسن توکلیان      دانلود

 

شب پنجم   

  • 1 -   پشت و پناه خواهرم ، عباس ای برادرم - واحد / محسن توکلیان       دانلود
  • 2 -   هر چی شما خوبی کردی جز بدی هیچ ندیدی - شور / محسن توکلیان   دانلود
  • 3 -   نمی رسه دست من اگه به ضریح کربلا ولی - شور / محسن توکلیان    دانلود
  • 4 -   آفتاب لب بامم پدر گریه منم علی اوستم - سنگین / محسن توکلیان       دانلود
  • 5 -   علمدارم سپه دارم گره خورده کارم - سنگین / محسن توکلیان      دانلود
  •   6   بگو یا ابالفضل پای علمش ، بگو یا ابالفضلقربون غمت - شور / محسن توکلیان دانلود
  •   7-   زندگیمو خرج روضت کنم کمه - شور / محسن توکلیان        دانلود
  •   8-   آرزوم اینه میونه سینه زنی حرم شما رو ببینم - شور / محسن توکلیان     دانلود
 
 





برچسب ها : دانلود مداحی محسن توکلیان , سایت رسمی محسن توکلیان , سایت نوحه خون , سایت مداحی جدید , مداحی جدید محسن توکلیان, دهه سوم محرم محسن توکلیان,